Sardinia Bay en Seaview Lion Park! - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Anouk Moekotte - WaarBenJij.nu Sardinia Bay en Seaview Lion Park! - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Anouk Moekotte - WaarBenJij.nu

Sardinia Bay en Seaview Lion Park!

Door: AnoukMoekotteinZuidAfrika

Blijf op de hoogte en volg Anouk

20 April 2012 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Hallo allemaal!

Ik zal eerst even kort vertellen hoe het dinsdag, woensdag en donderdag verder verlopen is. We hebben dinsdag meegeholpen op de crèche. Ik vond het ontzettend leuk om te zien wat ze al met onze tips deden en om daardoor te zien hoe de begeleidsters in die paar dagen ontzettend groeiden! Wat ben ik trots op ze! Stuk voor stuk zijn het kanjers!
Woensdag zouden we normaal gesproken de boodschappen doen, maar doordat wij onze interviews moesten doen voor het onderzoek heeft iemand anders dit van ons overgenomen. We hebben de hele ochtend dus op de crèche meegeholpen. Wat echt geen straf was voor mij.
Donderdag zouden we normaal gesproken ook op de creche helpen, maar omdat Larissa en Louise het ontzettend druk hadden met het voorbereiden van een trainingsbijeenkomst, is die voor deze keer geschrapt. Wel hebben we vandaag ook een interview afgenomen. Dit betekend dat de interviews er op zitten en ze gingen hartstikke goed!

Donderdagavond zijn we naar het strand van Sardinia Bay geweest. Eva en haar vader hadden ons uitgenodigd, want ze vonden het wel heel sneu dat wij geen kant uit konden zo zonder auto. Ontzettend lief van ze! En het was geweldig, ik kan het niet met woorden beschrijven dus jullie moeten de foto's maar bekijken.

Vandaag zijn we naar Seaview Lion Park geweest. Hier was ik twee jaar geleden ook al geweest, maar het was een hele ervaring. Ik heb een heleboel dieren gezien (zie foto's) en we hebben zelfs tijgerwelpjes geaaid en leeuwen van een half jaar oud. Wat een ervaring weer!

Tot schrijfs!

  • 20 April 2012 - 17:23

    Antoinette Moekotte:

    Ha dochter, ik ga ff een duit centen ophalen en kom ik ook jouw kant op. Tis daar veeeeeeeeel leuker volgens mij dan hier. Zon, zee, strand en ook nog welpjes aaien....DAT WIL IK OOK!
    Ik w8 even op de foto's, dan photoshop ik mij er gewoon bij in:-)
    XXX Mam

  • 20 April 2012 - 19:17

    Rob:

    Mooie foto's lieverd! Heb nu al zin om samen met jou bij het zonsondergang te gaan lopen en de welpjes aaien!!

    Dikke kus!

  • 20 April 2012 - 19:51

    Cora :

    Wat een prachtige fotos!!!! Mooi park he, wel weinig leeuwen vond ik toen, ik had wel meer leeuwen in het lions park verwacht dan 2. Fijn weekend en tot volgende week!! Gr aan samantha

  • 21 April 2012 - 05:42

    Antoinette Moekotte:

    Leuke foto's Anouk. Toch wel mooi zo'n extra knuffelbeestje. Jammer dat ze zo snel groot worden. Dan kun je er haast niet meer mee de straat op.:-))

  • 23 April 2012 - 18:42

    Petra Hoogland:

    Wat beleven jullie veel in een paar dagen.De foto's zijn prachtig!
    Ik kijk uit naar je volgende verslag.

  • 24 April 2012 - 08:14

    Josina Bakker:

    Hoi Anouk, Wat super leuk en goed van je dat je weer in Zuid Afrika bent zeg!! Goed bezig zogezegd! Leuk om al je belevingen te lezen en hierin ook dingen te herkennen van de tijd dat we samen als vrijwilliger in Thamsanqua werkten.Hoe is het jongens huis geworden, hebben ze het naar hun zin met de extra ruimte? Ik wens je verder heel veel plezier en alle goeds daar toe. Wil je de groeten doen aan Tia, Louise en Peter en Daphne?? Heel veel groetjes uit Nieuwe NIedorp van Josina

  • 24 April 2012 - 08:36

    Anouk Moekotte:

    Haj Josina!

    Wat leuk dat je mijn weblog hebt gevonden! De jongens zijn erg blij met de extra ruimte! Wat is dat mooi geworden zeg!
    Er is veel veranderd op het project, er is nu een creche waar wij ons onderzoek voor uitvoeren en van de huismoeders zijn alleen Chyntia en Laluma er nog. De andere huismoeders en vader zijn er niet meer, maar het is nog steeds hardstikke leuk! Ik zal de groetjes aan ze doen! Hoe is het bij jullie?

    Heel veel liefs, Anouk.

    Ps.: Wij slapen nu op jullie oude kamer :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 10 Feb. 2012
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 29330

Voorgaande reizen:

07 April 2012 - 23 Juli 2012

Mijn avontuur in Port Elizabeth, Zuid-Afrika

Landen bezocht: