Interviews en Harry heeft het moeilijk... - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Anouk Moekotte - WaarBenJij.nu Interviews en Harry heeft het moeilijk... - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Anouk Moekotte - WaarBenJij.nu

Interviews en Harry heeft het moeilijk...

Door: AnoukMoekotteinZuidAfrika

Blijf op de hoogte en volg Anouk

16 April 2012 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

En toen was het alweer maandag. Wat gaat de tijd toch snel als je het leuk hebt :D !

Normaal gesproken zijn we op maandag thuis bezig met het onderzoek, maar vandaag zijn we toch naar Motherwell gegaan, zodat we twee interviews konden afnemen. Deze gingen gelukkig goed en we hebben al een heleboel informatie gekregen. De aankomende drie dagen doen we er elke dag nog één, zodat we zoveel mogelijk informatie krijgen wat zo betrouwbaar mogelijk is.

We bleven het hele weekend toch een beetje moeite houden met het starten en toen we vanmiddag een begeleidingsafspraak hadden met Louise hebben we dit aangegeven. Samantha had het vermoeden dat de accu zich niet meer oplaadde. Nou ze kan wel een automonteur zijn, want haar vermoedden klopte. We zijn naar twee monteurs geweest en de laatste gaf aan dat we niet meer met de auto moesten gaan rijden. Voor onze eigen veiligheid, omdat de accu zo weer leeg kan zijn. Als wij dan alleen in Motherwell zijn of 's avonds laat zijn uit geweest, kan dit hartstikke gevaarlijk zijn. Dit advies nemen we dan maar aan en de rest van de week zijn we afhankelijk van het Bakkie van Larissa (één keer zo'n avontuur is natuurlijk leuk, maar dit wilden we niet telkens :'( ) of van Louise of Tia. Onze Harry lijkt het nu toch echt wel op te geven. Ik hoop dat Harry snel rust kan krijgen en dat een ander vriendje/vriendinnetje het van hem overneemt.

Tevens heb ik nog een extra Jeans gehaald voor één van de jongens, dus nu heeft hij weer twee broeken. Ik hoorde van Louise dat hij de andere broek al aan had van de week! Wat leuk om te horen!

Straks gaan we lekker eten...de kookkunsten van Peter en Daphne (onze gastouders) mag ik in mijn weblog ook niet vergeten. Ik ben benieuwd wat het wordt! Eerst even wachten tot Eva en haar vader komen. Eva heeft twee jaar geleden voor mij ook hier vrijwilligerswerk gedaan. Ik heb haar toen ook ontmoet en ze komt nu haar vader alles laten zien tijdens hun reis door Zuid-Afrika.

Ojah en over die Lazy Monday...Die viel me wel mee. Ik zag alleen een man ziek langs de snelweg staan. Of het valt toch mee...of ik heb niet goed opgelet. Laten we van het goede uitgaan en dus maar voor de eerste optie gaan ;)

Tot schrijfs!

  • 17 April 2012 - 06:40

    Antoinette Moekotte:

    Ha, mijn meissie.

    Ik wens je vandaag weer een hele leuke dag. En zie het verslag daarover wel verschijnen.

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 26 April 2012 - 21:49

    Jan Prins:

    Hallo kleindochter, doe je wel voorzichtig met die wilde dieren, ik zie je tog wel graag terug. Veel plezier daar en doe die kids de groeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 10 Feb. 2012
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 29329

Voorgaande reizen:

07 April 2012 - 23 Juli 2012

Mijn avontuur in Port Elizabeth, Zuid-Afrika

Landen bezocht: