Wat een lange vlucht! - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Anouk Moekotte - WaarBenJij.nu Wat een lange vlucht! - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Anouk Moekotte - WaarBenJij.nu

Wat een lange vlucht!

Door: AnoukMoekotteinZuidAfrika

Blijf op de hoogte en volg Anouk

09 April 2012 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Nou hier ben ik dan veilig en wel aangekomen in PE (Port Elizabeth). Wat een lange vlucht was het. We zijn zaterdagochtend om 9 uur vertrokken en kwamen rond 3 uur in PE aan, toen moesten we nog een kwartiertje naar ons huis bij Daphne en Peter.
Gelukkig werden we opgehaald door Tia (de directrice en oprichtster van de organisatie/project)en hoefden we na zo'n lange vlucht niet zelf nog te rijden.
Die lange vlucht was overigens wel super de luxe, vooral het tweede vliegtuig (de langste vlucht van alle drie). We hadden een dubbeldekker en mochten in het bovenste gedeelte. Daar hadden we een eigen tv, waar je ook spelletjes op kon spelen, films en tv kon kijken en je vlucht kon volgen. Het enige min punt was dat je stoel niet zo ver naar achter kon, dus echt slapen kwam ik niet aan toe. Gelukkig heb ik dat vannacht allemaal weer ingehaald, want ik heb van half 9 's avonds tot half 11 vanochtend geslapen. Wat heerlijk!
En nu maar wachten tot het droog wordt, want het kom vanaf vannacht al met bakken uit de lucht. Als het droog is gaan we oefenen met links rijden en even naar Green Acers, dat is een heel groot winkelcentrum in de buurt van ons huis. Vanmiddag komt Louise(mede-directrice van de organisatie/project)en hebben we een introductiegesprek. Gisteren heb ik ook alvast aan Tia de kleding gegeven wat ik mee had genomen. Ze was dol gelukkig, we kwamen precies op tijd. Rob neemt gelukkig de rest mee, want ze hebben nog veel meer nodig. Vanmiddag zal ik bespreken of ik nog wat van het donatiegeld kan insteken in het aanschaffen van nieuwe kleding voor de kinderen en tevens gaan we met Louise bespreken wat naar welk kind kan. Ik mag het zelf aan de kinderen geven en het wordt direct ingebruik genomen. Dus Luuk en Cassandra jullie kunnen straks op de foto's zien hoe blij de kinderen met jullie kleding zijn :D.

Dit was het weer even voor nu. Ik ga nu maar even een zonnedans doen, want ik ben die regen nu wel zat ;).

Kusjes en tot snel bij mijn volgende blog!

  • 09 April 2012 - 12:04

    Rob:

    Gelukkig ben je veilig overgekomen en mooi dat ze blij zijn met de kleding. Zal zoveel mogelijk proberen mee te nemen.

    Doe voorzichtig met rijden ;)

    Dikke kus!

  • 09 April 2012 - 12:46

    Antoinette Moekotte:

    Zijn er nog meer vrijwilligers bij jullie in huis? Vorig jaar zaten jullie daar met een stel.
    Zal nog even wat kleding van Luuk vergaren, misschien dat Rob dat over drie maand erbij kan meenemen. Anders moeten we even kijken hoe we het zo goedkoop mogelijk kunnen versturen.
    Kun jij mij je woonadres nog even per mail versturen. Heb het wel op papier, maar zo kan ik kopiëren.:-)
    De reis is inderdaad super lang. Vooral die pauze tussen Parijs en Johannesburg. Nu ben je pas de dag later over.:-(
    Hoe vindt Samantha het daar? Kan het wel even op haar eigen wegblog vragen...
    Ben benieuwd naar de eerste foto.
    Nog een fijne dag en rij voorzichtig. Langskomen gaat niet zo snel:-)

    Kus kus mama.

  • 09 April 2012 - 14:29

    Yvonne:

    Wat een lange reis hé, maar fijn dat alles goed is gegaan. Nu die regen weg en kan het avontuur beginnen..

    Groetjes Yvonne

  • 11 April 2012 - 19:06

    Kim:

    He Anouk, Leuk om je blog te lezen. Ik zal je blijven volgen! Veel plezier, en succes met alles voor het onderzoek! x Kim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 10 Feb. 2012
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 29329

Voorgaande reizen:

07 April 2012 - 23 Juli 2012

Mijn avontuur in Port Elizabeth, Zuid-Afrika

Landen bezocht: