Koffer inpakken, uitpakken, weer inpakken, enz. - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Anouk Moekotte - WaarBenJij.nu Koffer inpakken, uitpakken, weer inpakken, enz. - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Anouk Moekotte - WaarBenJij.nu

Koffer inpakken, uitpakken, weer inpakken, enz.

Door: AnoukMoekotteinZuidAfrika

Blijf op de hoogte en volg Anouk

06 April 2012 | Nederland, Hengelo

Ja ja, ik val echt van het ene kofferprobleem in het andere. Eerst te veel kilo(dacht ik), is dat opgelost past mn koffer niet meer dicht:S. Het is ook wat om vrouw te zijn... Zo na 30 keer mn koffer maar waar uit- en inpakken. Dan kan ik direct controleren of ik nog wat vergeten ben. Ook nog even de tickets uitprinten, online inchecken en alle benodigde papieren uitprinten. Dan ben ik echt helemaal klaar om morgen te vertrekken! Ik heb er zin in...Ook al ga ik iedereen wel missen natuurlijk. Gelukkig hebben we tegenwoordig Skype, telefoon, email en als het moet kan ik zelfs nog brieven ontvangen en verzenden :)!

Tot snel bij mijn volgende blog...die zal zijn als ik in het (hoop ik) zonnige PE zit!

  • 06 April 2012 - 08:04

    Marion.:

    Hier nog een berichtje van mij.Heb gisteren al afscheid genomen van je.Maar doe het nog maar een keer.

    Heel veel plezier meid.Lekker genieten daar.Doe het rustig aan en pas goed op jezelf.

    En als die zoon van mij daar ook is..pas je dan ook een beetje op hem.

    Dikke knufff.

  • 06 April 2012 - 08:05

    Anouk Moekotte:

    Dankjewel! Als hij lief genoeg is, zal ik hem niet voor de leeuwen gooien ;):P

    Xx

  • 06 April 2012 - 08:29

    Cora:

    Dag Anouki en Samantha! Heel veel plezier, dat het een leerzame tijd mag zijn. Tot gauw!

    Groetjes Cora

  • 06 April 2012 - 08:33

    Luca:

    Veel succes Anouk, als ik straks slaap heb ik je nu al even succes gewenst ;-)
    Dikke kus van je neefje!

  • 08 April 2012 - 11:51

    Daphne & Tom:

    Hey Anouk,
    Suc6 daar !!
    Heel knap dat je dit weer doet!
    Wij zullen je volgen!
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 10 Feb. 2012
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 29323

Voorgaande reizen:

07 April 2012 - 23 Juli 2012

Mijn avontuur in Port Elizabeth, Zuid-Afrika

Landen bezocht: