Afscheidsborrel met inzamelingsactie - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Anouk Moekotte - WaarBenJij.nu Afscheidsborrel met inzamelingsactie - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Anouk Moekotte - WaarBenJij.nu

Afscheidsborrel met inzamelingsactie

Door: AnoukMoekotteinZuidAfrika

Blijf op de hoogte en volg Anouk

02 April 2012 | Nederland, Hengelo

Natuurlijk wilde ik ook wat doneren aan Thamsanqa en aangezien mijn portomonee niet zo rijk gevuld is, heb ik hiervoor de hulp van mijn lieve familie en vrienden gevraagd. Zaterdag heb ik een afscheidsborrel gehouden met een inzamelingsactie voor geld. en dat heeft al een heleboel opgeleverd (maar het mag natuurlijk altijd nog meer ;))!

In totaal heb ik al 500 euro opgehaald! Wat een ontzettend goed bedrag is dit al!

Dus bijdeze: Opa en oma Prins, Monique en Rony en gezin,Irene en Marcel en gezin, Oma Hogevonder en Tiny, Truus en Tonny, Fianne en Jan-Jaap,Wim en Monique,Manon en Bart, Marco en Caroline en Cassandra, Marion en Herbert, Bianca en Roy en de kids, Rob, mam en pap, Anouck en William, Peter en Diana, Yorinte en Remy, Christa en Rick, Rianne en Jeffrey en last but not least Denise ontzettend bedankt!

Voor degenen die ook/nog willen doneren, dat kan natuurlijk. Stuur dan even een mailtje naar anoukmoekotte@home.nl voor mijn bank gegevens als je die nog niet hebt!

Tot snel, bij mijn volgende blog!

  • 02 April 2012 - 16:10

    Fam Neijmeijer:

    Was onze flessen inzameling niet voor niets! Succes meid :-D

  • 06 April 2012 - 06:17

    Monique:

    Lieve Anouk,

    Ik wens je een heeeeeel goede reis en heel veel plezier en voldoening in Afrika.

    Groetjes, (trotste) Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 10 Feb. 2012
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 29324

Voorgaande reizen:

07 April 2012 - 23 Juli 2012

Mijn avontuur in Port Elizabeth, Zuid-Afrika

Landen bezocht: