Nog een paar daagjes! - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Anouk Moekotte - WaarBenJij.nu Nog een paar daagjes! - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Anouk Moekotte - WaarBenJij.nu

Nog een paar daagjes!

Door: AnoukMoekotteinZuidAfrika

Blijf op de hoogte en volg Anouk

02 April 2012 | Nederland, Hengelo

Ja, het begint nu toch echt wel door te dringen. Volgende week zit ik al lekker in Zuid-Afrika. Na lang wachten en veel regelen is het dan eindelijk zo ver. En wat heb ik er zin in!

Vanaf 8 april is hier (bijna) elke dag te lezen wat ik mee maak in Zuid-Afrika!

Laat het nu maar 7 april worden dan kan ik eindelijk op het vliegtuig stappen...ík ben er klaar voor!

  • 02 April 2012 - 11:28

    Samantha:

    Nog maar 5 daagjes!!!
    Spannend!!!

  • 02 April 2012 - 13:01

    Antoinette:

    Jaja, de tijd gaat daar ook snel. Geniet van elke dag.
    Jammer dat we allemaal niet mee kunnen.:-)

  • 02 April 2012 - 15:05

    Yvonne :

    hee Anouk, spannend hoor nog een paar dagen en dan weer richting Afrika ik wens heel veel moois..En ik ga jou weer volgen..

    Dikke kus yvonne

  • 06 April 2012 - 04:57

    Antoinette:

    Ha mijn meissie, zie ik linksboven nog 1 dag staan. Krijg een brok in mijn keel. Morgen ga je al weg. Maar ik wens je het van harte. Ik weet dat je terug komt en dat de tijd snel zal gaan.
    Tis voor mij allemaal een beetje dubbel...

    XXXXXXXXX Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 10 Feb. 2012
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 29325

Voorgaande reizen:

07 April 2012 - 23 Juli 2012

Mijn avontuur in Port Elizabeth, Zuid-Afrika

Landen bezocht: