Sardinia Bay en nog meer goede doelen werk. - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Anouk Moekotte - WaarBenJij.nu Sardinia Bay en nog meer goede doelen werk. - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Anouk Moekotte - WaarBenJij.nu

Sardinia Bay en nog meer goede doelen werk.

Door: AnoukMoekotteinZuidAfrika

Blijf op de hoogte en volg Anouk

16 Juni 2012 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Vanaf vandaag hebben we twee weekjes vakantie en gaan we een heleboel doen. Ik heb het vrijdag ochtend rustig aangedaan. Ik voelde me niet lekker en ben daarom bezig gegaan met school. Samantha en Jurian zijn mooi op pad gegaan en kwamen om twee uur terug, omdat wij een gesprek hadden met onze leerkracht van school via Skype. Er was niet veel nieuws, behalve dat het goed gaat en we ons nog steeds erg vermaken. Na het gesprek zijn we, met een stop bij een kledingwinkel, doorgereden naar Sardinia Bay Beach. Het was er gelukkig eindelijk weer een keer mooi weer en er hing bijna geen mist gelukkig.

Zaterdag werden Kevin en ik meegevraagd door Peter om Tia te helpen met geld om te halen om kindermishandeling en verwaarlozing tegen te gaan. We moesten mensen aanspreken om een lot te kopen voor 5 rand (€0.50). Hiermee steunden ze het goede doel en konden ze tevens een televisie winnen. Het was een goede dag en we hebben mooi wat boekjes weggewerkt. De rest van de week halen ze ook nog geld op, jammer dat ik niet mee kan helpen, omdat ik op vakantie ga voor een weekje.

Toen we terug waren heb ik nog even in de zon gezeten, want ik kreeg al bijna een winterdip...ja niet vergeten het is hier echt winter!
's avonds hebben we onze spullen in gepakt en zijn we uit eten geweest bij de Portugees Cubata, vlak achter het world cup stadium. Ik heb daar twee jaar geleden ook al een aantal keer gegeten en het eten vond ik weer over heerlijk. De patat was wel erg zout, dus als je hier patat besteld, bestel het dan maar zonder zout.

En nu vroeg het bedje in, want we moeten er op tijd uit morgen voor onze vakantie!

Tot schrijfs!

  • 26 Juni 2012 - 14:12

    Antoinette Moekotte:

    Loslopend wild op het strand!:-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 10 Feb. 2012
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 29309

Voorgaande reizen:

07 April 2012 - 23 Juli 2012

Mijn avontuur in Port Elizabeth, Zuid-Afrika

Landen bezocht: