Umhlanga Rocks - Reisverslag uit Umhlanga, Zuid-Afrika van Anouk Moekotte - WaarBenJij.nu Umhlanga Rocks - Reisverslag uit Umhlanga, Zuid-Afrika van Anouk Moekotte - WaarBenJij.nu

Umhlanga Rocks

Blijf op de hoogte en volg Anouk

19 Juli 2012 | Zuid-Afrika, Umhlanga

Vandaag was het tijd om door te rijden naar Umhlanga Rocks. Hier hebben we een tussenstop en blijven we één nacht slapen voordat we doorrijden naar Drakensberge. Onderweg zijn we een aantal keer gestopt om wat te eten en te drinken, maar vooral zodat ik naar het toilet kon. Ik heb namelijk een behoorlijke blaasontsteking. Gelukkig kwamen we onderweg een huisartsenpost tegen, waar ik direct geholpen kon worden en een kuurtje kreeg...heb ik wel weer! Gelukkig moet het morgen al beter gaan volgens de huisarts.
We zitten hier dicht bij Durban en dicht bij één van de grootste winkelcentra van Zuid-Afrika, het Gate way shoppingcentre. Aangezien we niet veel tijd hadden om wat te doen vanmiddag, zijn we daar naartoe gegaan. We hebben er ook heerlijk gegeten bij Cape town fish market. Ik wist niet dat ik zo veel kon eten!

Tot schrijfs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 10 Feb. 2012
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 29231

Voorgaande reizen:

07 April 2012 - 23 Juli 2012

Mijn avontuur in Port Elizabeth, Zuid-Afrika

Landen bezocht: