Bungeeeeeee...Yes, he did it! en meer... - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Anouk Moekotte - WaarBenJij.nu Bungeeeeeee...Yes, he did it! en meer... - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Anouk Moekotte - WaarBenJij.nu

Bungeeeeeee...Yes, he did it! en meer...

Blijf op de hoogte en volg Anouk

13 Juli 2012 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Gisteren was dan echt de grote dag. We vertrokken op tijd, want we moesten nog best een eindje rijden voordat we bij de Bungee jump zouden zijn. Ja Bungee jump...en niet voor mij hoor, 216 meter is voor mij toch wel iets te hoog. Ook al zou ik ook niet springen van één die lager is. Rob was dus wel zo gek en ik had het nooit verwacht, maar hij sprong toch echt. En stiekem was ik toch wel een beetje trots, wat ontzettend stoer van hem! Toen hij heelhuids weer naast mij stond, zijn we verder gereden naar Knysna. Eerst zijn we naar de Waterfront gereden van Knysna. Hier hebben we de winkeltjes bekeken en nog wat souvenirs ingeslagen om vervolgens door te gaan naar de Knysna Heads. Dit is een woonwijk, zeg gerust villawijk, met ontzettend mooie uitzichten en een mooi strand. We konden hier niet te lang blijven, want het werd al donker en we moesten nog een half uurtje rijden naar Plettenberg bay. Hier hebben we overnacht in een backpackershostel waar ik al een aantal keer ben geweest. nadat we ons helemaal gesetteld hadden, zijn we het centrum ingereden om wat te gaan eten. We zijn uiteindelijk in een super-de-luxe restaurant gaan eten, waar we heerlijk gesmuld hebben van onze gamba's, kip en salade. Eenmaal terug bij onze kamer zijn we gaan slapen, want de volgende dag zou weer een drukke dag zijn.

Gisterenavond en vannacht heeft het behoorlijk geregend, maar vanochtend was het gelukkig weer iets opgeklaard. Daarom hadden we besloten om toch naar de Cango Caves te gaan in Oudtshoorn. Ik was er al eens geweest, maar voor Rob was het de eerste keer en gelukkig vond hij het heel mooi.
Toen we een uur later weer naar buiten liepen, was het weer helaas omgeslagen en op onze terugweg naar huis werd het alleen nog maar erger. Regen, regen en nog eens regen. En dan kiest je Tomtom ook nog eens een hele mooie route uit...voor als het licht is....maar absoluut ongeschikt voor rotweer en donker. Gelukkig zijn we veilig overgekomen!

Tot schrijfs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 10 Feb. 2012
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 29295

Voorgaande reizen:

07 April 2012 - 23 Juli 2012

Mijn avontuur in Port Elizabeth, Zuid-Afrika

Landen bezocht: