Het weekend van de wisseling. - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Anouk Moekotte - WaarBenJij.nu Het weekend van de wisseling. - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Anouk Moekotte - WaarBenJij.nu

Het weekend van de wisseling.

Door: AnoukMoekotteinZuidAfrika

Blijf op de hoogte en volg Anouk

08 Juli 2012 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Ja, het laatste weekend van Samantha en mij samen in Zuid-Afrika was vrijdag dan echt aangebroken. Het weer was niet te mooi en liet Samantha dus naar huis gaan, zoals we hier ook kwamen. Regen, regen en nog eens regen de dag voordat ze het vliegtuig pakte. Zaterdag hebben we daarom maar een filmpje gepakt in The brigh (What to expect, when your expecting) en hebben we heerlijk gegeten bij Café Lavela. Bij terugkomst waren de nieuwe vrijwilligers (Winanda en Elvira) voor Thamsanqa er en zo konden we ook nog even mooi bijpraten bij het haardvuur.

Zondag was het gelukkig eindelijk opgeklaard en kon ik Samantha in het zonnetje naar het vliegveld brengen. Voor haar zit het avontuur er nu echt op.
Voor Rob begint een avontuur vandaag, want hem kon ik een half uurtje later ontvangen in PE. Wij gaan hier nog even (twee weken) van het mooie land genieten.

Tot schrijfs! (Ja, ook over deze twee weken vakantie kunnen jullie lezen op mijn weblog!)

• 19 Juli 2012 - 06:50

Yvonne:

Hay Anouk,

Nog hele fijne laatste 2 weken. Geniet er maar lekker van.

Groetjes Yvonne

• 19 Juli 2012 - 06:59

Antoinette:

Ben blij dat je zondag in het vliegtuig zit en dat je maandag weer onder moeders vleugels bent. Vind het maar niets dat je zo lang ver weg bent. Kan niet eens even een vluchtje maken voor een bak koffie bij jou. Jaja, met een ID kom je niet zo ver.:-)
    Maar gelukkig heb je drie en half mooie maanden gehad. En zie ik je maandag weer.

Kussssssssssssssssss, mam.

• 19 Juli 2012 - 06:59

Antoinette:

Kussssssssssssssssss, mam.

• 19 Juli 2012 - 07:00

Mam:

Pfffffff, ze vinden het ook al nodig dubbel te posten.....:-)

• 21 Juli 2012 - 07:29

Samantha:

Heeeeele goede terugreis gewenst voor jullie !!

See you in holland :D